Politica de returnare
Vom fi raspunzatori pentru orice deficiente ale produsului, daca din orice motiv produsul nu este primit in stare perfecta. Ne contactati telefonic sau pe email pentru a returna articolul iar noi va vom trimite altul in cea mai scurta perioada de timp, fara nici un cost suplimentar.
Nu vom suporta taxele de transport in cazul in care doriti sa schimbati produsul cu alt model, pe motiv ca v-ati razgandit in privinta modelului ales sau doriti returnarea produsului si restituirea banilor.Puteti opta si pentru returnarea banilor,dar nu mai tarziu de 10 zile de la primirea comenzii.
Restituirea banilor se face numai in baza unui cont bancar ,iar taxa de transport va fi suportata de dumneavoastra.
Pasii pe care trebuie sa ii urmati sunt urmatorii:
1. Produsul trebuie ambalat in cutia in care a fost trimis si impachetat intr-o coala protectoare pentru a nu deteriora cutia produsului.
2. Sunati la noi cu mentiunea ca aveti un colet de returnat,iar noi vom lua legatura cu firma de curierat si ii vom indruma in a va ridica coletul.
Tinem sa mentionam ca produsul va fi trimis catre dumneavoastra doar in momentul in care noi l-am primit,iar acesta trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat si sa nu aiba semne de purtare.
VOR FI REFUZATE COLETELE TRIMISE DE DUMNEAVOASTRA RETUR DACA ACESTEA NU SUNT AMBALATE CORESPUNZATOR (INTR-UN MOD IN CARE SA NU FIE AFECTATA CUTIA PRODUSULUI ).
Produsele au 15 de zile garantie conform Ordonanta Guvernului nr. 6 din 2016